• Anasayfa

google Reklam
Site Haritası

sanalbasin.com üyesidir

AK PARTİ GÖRELE 5. OLAĞAN KONGRESİ YAPILDI...

01/12/2014

Giresun’un Görele ilçesinde, AK Parti 5. Olağan Kongresi tek aday ve tek liste ile yapıldı.

Görele Bahar Düğün Salonu’nda tek aday Tayfun Emecan’in listesi ile gerçekleşen kongreye, AK Parti Giresun Milletvekili Adem Tatlı, AK Parti İl Başkan Yardımcısı ve Ticaret Borsası Başkanı Mustafa Demirci, Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, Giresun Eski Belediye Başkanı Hurşit Yüksel, AK Parti eski İl Başkanı Sabri Öztürk, AK Parti Giresun İl Yönetim üyeleri Nail İpek, Mehmet Başer, Sinan Akgün, Mustafa Karabıçak, Ali Aksu, Ali Rıza Anapa, Hüseyin Hakyemez, Süleyman Servet Bozbağ, Espiye Belediye Başkanı Mustafa Karadere, Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karabıçak, AK Parti Giresun İl Genel Meclis üyeleri, diğer ilçe belediye başkanları, partililer ve delegeler katıldı.

Kongredeki tek aday Tayfun Emecen ve listesi, çoğunluğun oyunu alarak yeniden başkan seçildi. Kongrede konuşma yapan AK Parti Giresun Milletvekili Adem Tatlı, Az önce belediye başkanımız gerçekten bu davaya bu zamana kadar bütün kardeşlerimiz çok güzel bir şekilde hizmet ettiler. Tayfun kardeşimizin işi zor çünkü niye trend devamlı yükselmiş bundan sonrada yükselmesi gerekiyor. AK Parti 12 yıldan beri iktidar ve 12 yıldan beri siyasi ve ekonomik istikrarı büyütüyor. Bu büyüme sonucunda da bizler yollar yapıyoruz duble yollar yapıyoruz otobanlar yapıyoruz tüneller yapıyoruz şehir hastaneleri yapıyoruz Marmaray tünelleri yapıyoruz boğaz köprüleri yapıyoruz hava limanları yapıyoruz Eğribel tünellerini yapıyoruz Giresun ordu hava limanını deniz üzerine yapıyoruz. Şu anda 25 yaşı altı zannediyor ki bunlar zaten eskiden yapılıyordu buraya gelirken bir muhalefet partisi Milletvekili ile beraber geldik dedi ki hakikaten çok güzel yollar yapıldı ama artık yeter bu kadar duble yol yapılması bundan sonra tren yolları yapmamız gerekir dedi. Bende kendisine çok doğru söylüyorsun dedim. Tabi biz muhalefetin hayal edemediklerini gerçekleştirdik. Biliyorsunuz tiren yollarıyla ilgili çok büyük çalışmalarımız var. Geçenlerde Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, bundan sonra İstanbul-Ankara arası 1,5 saat sürecek yani 350 kilometre süratle gidecek trenler yapılacak dedi. Yine önemli bir açıklama daha var oda Amerika’ya uçak satacağız düşünebiliyor musunuz 12 yıl önce söyleseydik deseydik ki Amerika’ya uçak satacağız ne diyeceklerdi hadi oradan siz kimsiniz Türkiye kim uçak satmak kim. Bundan önceki 22. Dönem AKP Balıkesir milletvekilimiz vardı Turan Çömez, Genel Başkan Özel Kalem Müdürlüğü ve Danışmanlığı görevini yürütmüştü ve 8 Nisan 2008 tarihinde aramızdan ayrıldı. Bu arkadaşın bir kitabı var kitapta özlediği Türkiye’yi anlatarak uçak yapamadığımızdan bahsediyor. Brezilya’nın yapmış olduğu uçağı anlatıyor. Ama artık uçağını, tankını, zırhlı araçlarını ve silahlarını yapan bir Türkiye. Yine aynı muhalefet parti milletvekili Marmaray tünellerinin projelerini bizler imzalamıştık trenlerle ilgili çalışmayı bizler yapmıştık bende siz yapmış olsaydınız bu millet sizi 2002 de barajın altında bırakmazdı demek ki siz yapmamışsınız dedim. Bu işleri sayın cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti kadroları yapmıştır. Bölgemizle ilgili hava limanı özellikle Görele bu konuda çok şanslı çünkü Trabzon’la Giresun’un tam ortasında yer alıyor. İstediği zaman istediği uçakla istediği yere gidebilecek. Dünyada 4. Olan prestijli bir havaalanı yapıyoruz. Yine bölgemizle ilgili olarak Eğribel tüneli ile Tirebolu yolu var ama Eğribel tünelinde bizim için çok önemli ve devasa bir yatırımdır Giresun için hatta öyle ki bu hükümet o kadar ileri derecede hizmetler yapıyor ki düşünün bolu tünelinden bir günde geçecek araç sayısı belki Eğribel tünelinden bir senede geçmeyecek ama biz yan ve ana yollarıyla beraber burada hizmet yapacağız bir milyarlık hizmet yapmış olacağız. Giresun’da bir 3. Organize Sanayi kurulması söz konusu inşallah bunu da gerçekleştireceğiz. Türkiye 36 milyar dolarlardan 158 milyar dolar ihracata varan rakamları elde etti. Her geçen seçimde AK Parti oyunu artırarak yoluna devam ediyor. Milletimizin teveccühü her dönem AK Parti’ye karşı artarak devam ediyor. İnşallah 2015 seçimlerinde de AK Parti gücüne güç katarak yoluna devam edecek" dedi.

Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, ise, 13 Yıl önce gücünü milletten alan bu memlekete hizmet etmek için kurulmuş olan Adalet ve Kalkınma Partisinin kurucu bir üyesi olmaktan her zaman gurur ve şeref duyduğunu söyledi. Erener, “Ülke genelinden Görele İlçesine kadar her yere gerçekten çok büyük hizmetler verdik ama ben burada şunu yaptık bunu yaptık diye anlatmaya kalksak vaktimiz yetmez. AK Parti kardeşlik partisidir. Bizim için asolan kardeşliktir. Nedir bu kardeşlik mümin müminin kardeşidir biz birbirimizi hor görmeyiz, arkadan gambazlamayız, yardımına koşarız ve her zaman birbirimize destek oluruz. Bunun göstergesi de AK Partide mevcut. Benim AK Partide Görele İlçe Başkanlığı için aday adaylığı söz konusu oldu ve birkaç tane arkadaşımı genel merkeze çağırdı tercih olarak Tayfun Emecen kardeşimizi aday diye lanse etti bizde aldık kabul ettik ve başımızın üzerine koyduk. Ama diğer aday adayları bunu büyük bir olgunlukla karşıladılar ve biz kardeşiz biriz beraberiz dediler. Ben buradan teşekkür etmek istediğim bir isim var oda Görele AK Parti İlçe Başkanı Osman Kasım’dır. 29 Ekim 213 yılında Görele’de belediye başkan aday adaylığı için AK Parti İlçe Başkanlığından istifa ettiğimde boşalmış olan ilçe başkanlığına Osman Kasım ağabeyimizi getirdik. Başkanlık sürecinde birçok başarılara imza attı bu konuda kendisine teşekkür ediyoruz. Şimdi yeni bir liderimiz var o da Ahmet Davutoğlu, Gerçekten Cumhurbaşkanımızdan sonra partimizi alıp götürüyor. AK Parti bu güçle oyunu artırmaya devam edecektir. Bizim bundan sonra yapacağımız tek şey Tayfun kardeşimin yanında yer almaktır. Nitekim Görele günden güne daha ileri noktalara gidiyor” diye konuştu.

Konuşmaların ardından yapılan seçimde tek aday olan Tayfun Emecan’in yönetim kurulu asil üyeleri şu isimlerden oluştu: “Aydın Genç, Mustafa Kanber, Osman Kasım, Nuray ÇınarKara, Binnaz Coşkun, Bilge Erener, Onur Gökçe, Mustafa Gödek, Recep Çelik, Tayfur Hızarcıoğlu, Cemal Menevşe, Cihan Somuncu, Ahmet Demirci, Yaşar Medik, Oğuz Zeynel, Ahmet Hayta, Metin Süleymanoğlu, Gündoğdu Köçek ve Hakan İpşir.

Haber : Bekir ÖZTÜRK / Çavuşlu Haber...

Giresun AK Parti Milletvekili Adem TATLI...

Görele Belediye Başkanı Tolga ERENER...

Görele AK Parti İlçe Başkanı Tayfun EMECAN...